Intel Extreme Masters - Mamy zwycięzcę!

Transkrypt

Intel Extreme Masters - Mamy zwycięzcę!
Intel Extreme Masters - Mamy zwycięzcę!
Data publikacji : 24.01.2011
Ocena: 5/5 (3)
Sjow
White-Ra
Po czterech dniach starcraftowych rozgrywek najwyższych lotów mamy wreszcie wyłonionego
zwycięzcę, a jest nim Sjow, który pokonał w finałowej rozgrywce White-Ra.
Gra finałowa była niezwykle zacięta i wymagała od obydwu graczy stuprocentowego skupienia, nie
pozwalając jednocześnie na choćby najmniejszy błąd. Nasz rodak Tomasz "Tarson" Boroń
uplasował się na czwartym miejscu w klasyfikacji, co pozwoliło mu zgarnąć nagrodę w wysokości
1200 dolarów, gratulujemy wygranej! Drzewko fazy pucharowej wygląda następująco:
Co sądzicie o formie naszego czołowego terrana, dał z siebie wszystko czy stać go na więcej?
Tagi: eSport, Intel Extreme Masters, Tarson, Sjow
Uprasza się osoby kopiujące w całości newsy z naszej witryny na swoje strony lub fora o wstawianie widocznych klikalnych linków,
bezpośrednio do pobranego tekstu. W przypadku braku widocznego linku, skopiowanie tekstu uważa się za kradzież własności
intelektualnej.
Dziękujemy: Administratorzy serwisu.
Autor: Robert "Xrasnolud" Rojek
Data publikacji : 24.01.2011
Data modyfikacji : 24.01.2011
Liczba wyświetleń tekstu: 3462
Komentarz (34) dodaj komentarz
Fakt, szybko dodany news :p~RaQ-HPL
2011/01/24 00:52
dobre micro Xrasnolud ;)
co do Tarsona to mógł zgarnąć 3 miejsce, wcześniej pokonał Demuslima, ale dobrze było !
a Sjow? należy mu sie !~Fanek
2011/01/24 00:54
liczyłem na White Ra.. w końcu grał u siebie :/~maniek3c
2011/01/24 01:03
Sjow przeszedl jak burza!
Gz Tarson, do podium troche braklo, pewno na playofach trema zjadla - masa glupich bledow, a w fazie grupowej miazge robił
:)~kug
2011/01/24 01:09
SjoW był świetny :) wprawdzie liczyłem, że wygra White Ra ale SjoW mnie mile zaskoczył :)
Tarsonowi coś spadła forma w meczach z DeMusliMem była normalnie masakra O_o~DrunkJeefo
2011/01/24 01:16
Fakt Tarson w playofach dał ciała i to grubo, ale i tak szacun za 4 miejsce, a co do Sojow to nic tylko pogratulować wygranej~
ramirez_rz
2011/01/24 01:27
Szczerze? To jakoś SjoW po mimo tego, że wygrał rozczarował mnie... No APM, no scan - może faktycznie jest jasnowidzem...
Grał świetnie i mimo, że postawiłem na DuckloadRa to szczere gratulacje... Chociaż według mnie to bardziej Ra miał gorsze gry
niż SjoW jakieś fenomenalne... Ale to moja opinia.
Co do Tarsona imo są trzy opcje: albo był niewyspany, albo pijany, albo naćpany. Geez! Rozumiem, że można robić błędy ale
ro4 w wykonaniu Tarsona to była max. platyna... DeMusliM też nie grał fenomenalnie, ale i tak o niebo lepiej niż nasz Terran.
Trudno... Teraz już nic nie zrobi, ale niedosyt pozostanie. Tak czy tak graty 4th na IEM ;)~Thiper
2011/01/24 08:33
Tarson przegral bo zagral gorzej i zadne glupie tlumaczenia o przepicu nic nie dadza.~Temporal
2011/01/24 10:18
SjoW nie potrzebuje scana bo gra przegiętą rasą i robi kombinację która jest kontrą na wszystko. WhiteRa zagrał colosy i
templary + masa zetów, stalków i sentry a SjoW nawet nie raczył micrować przy finałowym starciu. Po prostu jak masz masę
piechoty, na plecach czołgi a na niebie wikingi to nie ma takiej siły która by to ruszyła.~Duppon
2011/01/24 10:43
Kurde ja ja słyszę o to całe smolenie i imbie to mnie aż skręca. Jakoś Tarson też też gra terkiem, a nie dał Rady. Imo ten cały
mit promują gracze nie ogarniający gry vT, a da się wygrać każdą rasą z każdą, trzeba tylko umieć, być w formie i mieć
odrobinę szczęście.~markus92
2011/01/24 12:22
szkoda że trson nie wygrał ale grał dobrze:)~Nilus
2011/01/24 13:12
Oglądałem wszystkie gry, Tarson szczególnie w grach z Showem wyglądał jakby nie posiadał multitaskingu ( co jest nieprawdą).
Chyba trema go zjadła.
Anyway jesteśmy nieźli w europie w esport Quale Live 2 miejsce, CS 3 miejsce, SC2 - 4 miejsce. Tylko jednej wygranej zabrakło.
~matju
2011/01/24 13:29
Fakt, że da się grać terkiem bez zwiadu jest przegięty. Można się na pałę nauczyć 2 buildów, robić je w kółko i mieć zajebiste
rezultaty. Żal~Sulphuriell
2011/01/24 14:17
Niestety ale z Terrkiem to prawda.
Piechota i człogi... tak nawet było w SC1.
A jak są maroudery i vikingi na dodatek, to ten build jest już zupełnie uniwersalny.
I powiedzmy sobie szczerze - nawet jeśli na zawodach może nie wystarczyć to na ladder już wystarcza.~Adelard
2011/01/24 14:24
Na ile...? Do platyny? Max. mid diamond. Toss z 4 gatem zmiażdzy terka bez scana... Zerg jak zrobi dobry banebus też. Ludzie
narzekacie na imbe po mimo, że najlepsi gracze nie narzekają... (ofc IdrA wyjątek -.-). Wiem, sam gram terkiem, być może
dlatego nie narzekam, ale serio skończcie z tą imbą, bo zarówno Toss jak i Zerg też są super i nie raz zmiatają terków nawet z
ich mass marauders/sidge/viki armia...~Thiper
2011/01/24 14:58
No właśnie 4 gate nie pomoże, bo wystarczy, że terk tak ustawi sobie build, żeby pushować w którejś tam minucie. Jak protek
szedł w 4 gate, to terk na wystarczająco dużo woja, żeby się obronić. Kwestia opracowania dobrych timingów na terrański build
i można obejść różne "drobne niedogodności"
Pierwszy push odpowie też od razu na pytanie co się święci, czy trzeba przypompować vikingi bo będzie dużo Collo, czy trzeba
nieco więcej piechotki dorobić a ze starportu cisnąć medivaki.
Kiedyś grałem terkiem, ale przestałem, bo mnie to już nudziło ^^
Zergiem mam większe emocje, bo bez scoutu to problemik ze zwycięstwem jest nieziemski.
Co do balansu to się jeszcze zobaczy jak inne większe turnieje się ułożą. Na razie coś podejrzanie dużo tych terran, ale ofc
trzeba się imo nieco wstrzymać z oceną i poczekać na rozwój sytuacji ^^~Sulphuriell
2011/01/24 15:10
Mam pytanko bo nie miałem przyjemności oglądać tego na żywo, orientuje się ktoś może gdzie znajdę jakieś repy. Głównie o
finałowe gry mi chodzi.~Y0si
2011/01/24 16:39
^^http://strefasc.pl/news.php?readmore=382#comments~markus92
2011/01/24 16:50
sa gdzies vody z tych gier?~Temporal
2011/01/24 16:56
^^http://starcraft2tv.pl/component/content/article/2-nowosci/75-17-nowych-vod-na-kanale-youtube.html#comments~
markus92
2011/01/24 17:00
Ktoś tu ma gówno zamiast mózgu.
WhiteRa zagrał NAJLEPSZE co się da na piechotę czyli colosy i do tego templary + jednostki z gate. SjoW rozwalił to BEZ MICRO
i BEZ SCOUTU (bo co za róznica co by zagrał WhiteRa, przecież już i tak zagrał najlepsze co się dało) zachowując przy życiu ok
30% armii. Wg was to jest normalne?
No kurwa jeszcze wczoraj zagrałem sobie na terrana, zbudowałem cannony, naprodukowałem armii i co z tego, skoro piechota
protossa nie ma szans z terranem? Gdy nadchodzi terrańska horda to wszystkie ludziki atakują od razu z dystansu z dużą
szybkostrzelnością podczas gdy zety muszą dopiero dojść, a stalkery strzelają wolno z małym dps. W tej sposób prot ma ciężkie
straty zanim w ogóle dojdzie do terrana (który odpala stima i spierdala).
W SC1 terran nie miał marauderów, więc z dystansu atakowały tylko mariny. Teraz prot może obronic się przed MM dopiero gdy
dojdzie do T3 - do kolo albo templarow.~Duppon
2011/01/24 17:22
Ciekawe, że ta rzekoma imba terrańska przeszkodziła white ra dopiero w finale. Wcześniej wygrał grupę z samymi terranami :]
oGs MC też jakoś nie słyszałem żeby narzekał na imbę, a "imba" terran dopiero teraz wygra GSL a to już 4ty sezon, wcześniej
2x zerg i 1x toss.~el_mariano
2011/01/24 18:17
Bo w europie nie ma tak ,że ludzie grają więcej ,żeby lepiej. Przecież można sobie powhinować jaka to IMBA !!!!!!~Razor
2011/01/24 18:31
Trzeba też pamiętać, że mimo wszystko u nas ze skillem gorzej niż u Koreańców, i na wyższym poziomie gry może prot jedzie
terka, dawno nie oglądałem żadnych azjatyckich gier, więc nie wiem co i jak. Niemniej boli, że u nas taki terran show, zerga w
ogóle nie widać, tvt w końcówkach turnieji pojawia się co chwila. No ale trzeba by zobaczyć jak się sprawy będą dalej miały,
może akurat się tak ułożyło.~Sulphuriell
2011/01/24 18:36
@Thiper akurat ironio tak sie sklada ze nawet Ra na IEM podczas wywiadu szczegolowo narzekal Carmacowi na imbe terranska
takze nie szydz z Idry bo ten typ swoje robi w korei.
T is OP and dont give shit! Zreszta oblukajcie grupy na IEM - zakwalifikowalo sie do obu po 5 terkow i 1 toss - kolejny smiech na
sali, ale tak wiem po prostu udupy graja innymi rasami co nie? Wygrac oczywiscie ze sie da... tyle tylko ze fabrycznie trzeba sie
wiecej naklikac, nakombinowac i byc bardziej przebieglym. A niby dlaczego ma tak byc?~kug
2011/01/24 18:58
@kug słuchaj, zawsze możesz mergnąć na terka jak Ci się nie podoba. Ja mam zamiar właśnie z terrana przejść na zerga. Why?
Po prostu więcej zabawy. Owszem nie twierdzę, że terran jest słaby - tak jest ciut powyżej tossa i zerga. Ale widziałeś może
dzisiejsze gry PoltPrime'a i oGsTheWind'a z GSL Up&Down? To co zerg zrobił właśnie z combo riny/tanki/viki? To jest kwestia
przede wszystkim ogrania. Koreańcy po prostu grają dużo i tam przecież terran nie jest tak imba jak zerg (dla nich). Toss
owszem, różnie - ale w rękach oGsMC czy chociaż Testera niszczy terków na tym samym poziomie skilla. Imo jest tak. Terran
jest strasznie mocny - zgadzam się, łatwy w ograniu - zgadzam się, ale mało osób ma go serio dobrze ogranego. Na v.high
poziomie Toss i Zerg radzą sobie z Terkiem. Wszystko według mnie zależy w czyich rękach jest dana rasa...~Thiper
2011/01/24 19:33
Wszystko fajnie, ale jednego nie można w żaden sposób podważyć -> tylko terran może pozwolić sobie na stratę ~27 workerów
w środku meczu i nie przejmować się stratami w eco ze wględu na muły.~lemonsmaster
2011/01/24 22:07
Wielkie gratulacje dla tarsona, tak obrzucanego za gre w team pol, on po prostu robi swoje . Jest z niego cwaniak ale godnie
reprezentujacy polske NA arenie miedzynarodowej. W polfinalach puscily mu nerwy ale I tak wielkie graty I support dla obecnie
najlepszego polskiego graczaz wynikami!!!!:)~wielebny12
2011/01/24 22:20
Ciekawe co by MaNa pokazał ;) Co do mułów - tak, to jest niesamowicie OP, przyznam -.- Mając np ze 3 OC zrzucasz 3 muły i
dają ci one 9 workerów... 27 worków = 6 mułów, a nikt w mid tyle nie zrzuca bo chce zachować na scany...~Thiper
2011/01/25 08:24
Co prawda jestem tylko w platynie... Fakt do tej pory grałem tylko terranem, a teraz gram randomem. Ta cała imba bierze się z
głupoty. Zergi w 90 % robią baneling busta na wall z baraków tracąc przy tym z 90 % jednostek... A protosi na upartego
zapodają 4 warp, co przy wczesnym maruderze skutkuje natychmiastową przegraną... No sorry, może nauczycie się innych
taktyk? (a potem zaczniecie gadać o IMBIE)
A w ogóle zacznijcie grać wszystkimi rasami, to zobaczycie, że każdą będziecie jednakowo dostawać w d.... :D~Zutox
2011/01/25 08:50
A ile meczy zagrałeś w tej platynie? 3? Ja jakoś widzę na bnecie różne taktyki, więc może przestaniesz pierdolić głupoty, że
każdy gra w kółko to samo?~Sulphuriell
2011/01/25 09:27
@Zutox
Ja swego czasu byłem top 30 dimond. Gram wyłącznie random. Najłatwiej wygrać jest TERRKIEM i tyle. Thiper mówi że mmm
wystarcza do mid dimond - może tak. Tyle, że nadal jest skuteczne czyli więcej meczy się tak wygrywa niż przegrywa. Co przy
wykorzystaniu punktów bonusowych daje awans.
Wszystko dlatego, że terrek korzysta z podstawowego budynku BARAKÓW aby budować najlepsze jednostki (cena do jakości i
cena do supps). Na początku Zerga i Tossa trzyma w grze tylko baneling i forcefield. Jeśli jednak nie są znacznie lepsi od
nudnego terrka to i tak przegrają, bo kiedy oni techują to terrek robi massę - i to z 1 bazy dzięki mułom.
Wiem to stąd, że większość awansów 1/1 zrobiłem grając terranem - ale jak wspominałem gram tylko random, do tego
preferuję 2/2 3/3 a tam terrek nie ma wymienionych powyżej przewag.
Spodziewam się, że kolejne dodatki do SC2 dadzą boost głównie zergowi i tossowi.~Adelard
2011/01/25 10:53
@Adelard "nudnego terrka" no właśnie... Terran jest nudny jeśli lecisz sztampowo :/ Fakt - riny i maroudery są przekoksane jako,
że to T1 u Terka. Ale na ladderach - sc2ranks jakoś tak dużo terków nie ma w Topie - po równo w miarę... Imo tak - terran jest
prosty na początek - mówie - do diamondu tylko siedzisz nad macro i massujesz prawie bez scouta - zgadzam się, dlaczego? Bo
zerga ciężko ogarnąć z timingami, toss z warpowaniem unitów podczas walki itd. ALE jak ogarniesz, to znika tak wielka
przewaga.
Zgadzam się z tym, że Terek > All jeśli chodzi o kogoś kto zaczyna RTS od SC2 albo gra casualowo. Jeśli przykładasz się do gry imo to wszystko jedno = patrz korki!~Thiper
2011/01/25 11:42
sporo by zmienila mozliwosc warpowania jednostek poprzez minimape
toss to jedyna rasa, gdzie do produkcji jendostek musisz przerzucic widok w okolice pylona ....
no chyba ze ktos leci bez warpa~Keron
2011/01/25 13:09
dodaj komentarz
08.10.2015
Kampania "Szepty o zagładzie" dostępna za darmo (0 komentarzy)
27.09.2015
Kolejni bohaterowie w trybie Sprzymierzonych Dowódców (0 komentarzy)
22.09.2015
Cyfrowe gadżety za udział w BlizzCon 2015 (0 komentarzy)
15.07.2015
Legacy of the Void dostępne w przedsprzedaży! (0 komentarzy)
17.06.2015
Informacje z E3 - prolog kampanii Legacy of the Void (0 komentarzy)
30.05.2015
WCS Europe - sobota (30 maja) 18.00 grupa G - MaNa! (0 komentarzy)
07.05.2015
DreamHack Open France 2015 - już 8 maja - MaNa! (0 komentarzy)
03.05.2015
Na wesoło: postacie E-sportu 50 (0 komentarzy)
03.05.2015
IEM Katowice 2015 - jeszcze raz! (0 komentarzy)
03.05.2015
KeSPA Cup 2015 Season 1 - live! (0 komentarzy)
26.04.2015
Proleague - Top5 gier miesiąca (0 komentarzy)
26.04.2015
CJ Entus wygrywa 2 runde Proleague! (0 komentarzy)
18.04.2015
Wersja beta Legacy of the Void – aktualizacja 2.5.1 (0 komentarzy)
18.04.2015
WCS finals 2015 - galeria (0 komentarzy)
18.04.2015
Omówienie zmian w balansie Legacy of the Void (0 komentarzy)
11.04.2015
WCS Europe kwalifikacje z Polakami - dziś (sobota) 18.00 (0 komentarzy)
11.04.2015
Aktualizacja balansu Heart of the Swarm – 9 kwietnia (0 komentarzy)
11.04.2015
GSL Season1 2015 - galeria (0 komentarzy)
11.04.2015
Zbanowane konta w StarCraft II (0 komentarzy)
04.04.2015
Red Bull Battle Grounds powraca jesienią 2015 (0 komentarzy)
(zobacz wszystkie)